قوی سفید

خرید بک لینک
یک کاری بود که همه چیزش خوب بود ، داشت درست می شد، ولی آخرش نشدیک رابطه ای بود، خیلی خوب و درست بود، ولی آخرش نشدهمه چیز خوب بود، باز هم آخرش نشد ؛در اینجا سوال می شود: چقدر خدا را شکر کردی آن وقت که همه چیز خوب بود ، حالا که آخرش نشد بخواهی گله مند باشی ؟همان کاری که داشت انجام می شد و بابت هر کار مثبتی که در آن قرار گرفته بود، خدا را شکر کردی؟بابت همان رابطه ات که خوب بود، چقدر شکرگزار بودی؟تنها سپاسگزاری از خداوند ، در برابر نعمت هایش کافی نیست ؛ بلکه باید از کسانیکه وسیله آن موهبت بوده اند نیز تشکر کرد.مولوی می گوید:" شکر نعمت ، نعمتت افزون کندکفر، نعمت از کفت بیرون کند "هر گونه سوء استفاده از نعمت، کفران نعمت است و ناسپاس گویی در درجه دوم قرار دارد.خداوند در کتاب آسمانی وعده داده است و می فرماید:" اگر شکر گزاری کنید ، نعمت خود را بر شما خواهم افزود"..شاد و سالم باشید و خانه تان پر از خنده باشد...+ نوشته شده در  پنجشنبه ششم مهر ۱۳۹۶ساعت 15:10&nbsp توسط فاطمه امیدبخش  |  قوی سفید...

ما را در سایت قوی سفید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 3:18

صفحه بندی